Svar på kommentarer från instagram

 
 
Kul att se att fler har hittat hit till bloggen också och inte bara till min instagram. Som sagt så blev det lite mycket på en gång igår. Jag hann inte läsa alla kommentarer som strömmade in. Men de jag såg va väldigt fina, Tack till alla som skrivit och gillat mina bilder. Det kom ju en del frågor också, jag tänkte försöka svara på de flesta i detta inlägg. Tyckte det blev lättast så.
 
1. Det är väldigt många som frågar "Kan du måla av mig".
Det är jätte smickrande men jag har inte riktigt tiden till det just nu och om jag målar till en så vill jag ju måla till alla som frågar, vill inte göra skillnad.
 
2. Kan du rita av Justin Bieber?
Ja det kan jag men jag vet inte när det blir. Jag har lovat att måla andra personer först men när jag gjort det ska jag försöka få till en på honom eftersom det är väldigt många som verkar vilja det
 
3. Kan du rita av Yohio?
Ja det kan jag, efter Justin Bieber då ;). Jättekul att få önskemål!
 
4. Är bilderna till salu?
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan. Efter detta funderara jag på att kanske starta nått och sälja teckningar men vet inte riktigt hur jag skulle gå till väga och om jag verkligen har tid för det. Jag skulle ju kunna sälja de teckningar jag gjort hittills men i så fall kopior för originalen släpper jag inte ifrån mig. Men vet inte vad jag i så fall skulle sätta för pris. Det är ju ett tidskrävande arbete. Skulle nog också vilja få ett okej från fotografen som tog bilden jag målat av. Men ska fundera lite på detta och sen får vi se vad som händer.
 
5. Vad använder du för pennor o.s.v?
Jag har gjort ett inlägg om hur jag gör, läs det HÄR. Jag använder mig av mjuka skisspennor mest använder jag 3B men om jag ska göra riktigt mörkt svart använder jag upp mot 8B. Man får prova sig fram. För att få till bra övergångar i skuggningen så använder jag en stompf ( ni ser vad det är i inlägget).
 
Jag har en fråga till er också!
Om jag skulle börja sälja teckningar och kopior vad skulle ni i så fall va beredda att betala? (Tid, material, frakt inräknat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0