"Vi hoppade över valborg och körde på vasaloppet istället"

Har haft en underbar helg och vem tror ni har bidragit till detta. Jo mitt lilla strössel Lina (om ni undrar vrf jag kallar henne för strössel hela tiden så läs detta http://detskavagottoleva.blogg.se/2011/september/saknar-dig.html) Hon kom hit efter jobbet i lördags så lämnade hon sina sovaöver saker så drog vi in till stan och åt middag och sen bio. Filmen vi såg va "The lucky one", den jag tipsade om för ett tag sedan med hotti hotti Zac Efron!! Varför kan man inte hitta en sån kille?!?! Underbar film va det, se den! Efter bion satte vi oss i baren på bergakungen. Vi tog en kaffe baileys och vet ni vad ett litet glas med kaffet och grädden och en 4 baileys i kostade? 84 jävla spänn!!! helt sjukt, tycker jag! Men gott va det iaf (tur det). Där satt vi och snackde tills bion stängde, vilket va vid 12 tiden. Då åkte vi hem, för vi va ganska trötta. På Söndagen drog vi ut på morgonen och åkte senare till Lisebergs trädgårdsdagar och sen till botaniska. Kvällen avslutades i min säng (tolka nu inte detta fel... haha) med filmen dirty dancing, mys!! Lina va ledig idag, men hon fick ingen sovmorgon för det, jag jobbade så det va bara för henne att upp och hoppa.



(om ni undrar vad överskriften hade med inlägget att göra så va det en kommentar Lina sa under middagen. Vi träffades nämligen inte på valborg och eftersom det va göteborgsvarvet i lördags så sa hon så, det blev bara lite fel...hahah)

Kommentarer
Postat av: Caroline

den vill jag se! men finns inte på hemmakväll?!:o



jaaa!:)

2012-05-16 @ 21:03:01
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja, det tycker jag absolut du ska göra! Den går på bio nu ;)

2012-05-16 @ 22:25:10
URL: http://detskavagottoleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0