Saknar dig

En av mina allra bästa vänner heter Lina Bengtsson (ja, hon har samma efternamn som mig, och nej vi är inte släkt fast man kan tro det för vi är väldigt lika som personer) Vi gick i samma klass på gymnasiet, så hon är också florist, en väldigt duktig florist dessutom. Men efter att vi tog studenten så har vi knappt träffats, vilket är väldigt sorgligt för jag saknar henne otroligt mycket. Så ni som går sista året på gymnasiet ta vara på den tiden säger jag bara, för sen är det så mycket man ska göra, det är inte så kul att bli vuxen som man kanske tror, jag tycker inte det iaf. Jag tror aldrig att jag kommer bli en vuxen vuxen utan kommer nog alltid vara lite små barnslig, för det gör livet lite roligare tror jag. Och Lina är ett väldigt  bra komplement till mig, hon är som min mamma ibland. Hon är så otroligt BRA på alla sätt fattar inte hur hon hinner och orkar med och göra allt hon gör. Är så stolt över att vara hennes vän. Så Lina om du läser detta så vill jag bara citera Björn Gustavsson och säga att du är strösslet på min glass <3 Puss på dig min fina!!!


Han är ju bara för söt asså



Här är vi på en Eric Saade konsert på liseberg i sommras. Saknar!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

ERICA!!!

När jag läste detta första gången så blev jag helt paff (jag har läst de ett antal gånger, för att vara säker på att de va mig de handlade om).



Jag e så glad att jag fick en pärla som dig som vän <3



Trots att vi knappt har träffats i sommar, så när vi väl träffas (vilket blir SNART) så kommer de kännas som om vi inte har gjort annat än att ses!

Saknar mitt lilla geléhjärta <3



2011-09-25 @ 14:32:10
Postat av: Lina

Jag bör läsa detta varje morgon för då vet jag att min dag kommer bli KanonBra!

Love you Erica <3

2012-05-15 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0