Semester fjärde och femte veckan

Efter Grekland väntade två hela veckor hemma innan jobbet började igen. Christian hade 1 vecka kvar av sin semster så då fick vi ta igen den veckan vi var ifrån varandra. Även fast vi varit ihop i fem år så saknar jag honom fortfarande väldigt mycket när vi är ifrån varandra, vilket man får vara tacksam för.
Det var ju fortfarande fantastiskt väder så en dag åkte vi till Vrångö, som vi inte varit på i vuxen ålder. Vi köpte med oss fika och tog båten över. Det är så synd att man inte är bättre på att uttnyttja vår fantastiska skärgård som vi har. Man är aldeles för sällan ute på öarna under sommaren. Vrångö var en riktig skärgårds idyll, så vackert. Och på båtfärden dit såg man ju mycket utav hela skärgården eftersom den ön ligger längs ner. Det var en mycket lyckad dag och utflykt.
I övrigt under den veckan så umgicks vi mycket med min lillebror, vilket var trevligt. 
Min sista vecka gjorde jag inget speciellt. Försökte få mycket gjort i lägenheten och ta dagarna som dom kom för att ladda batterierna till max. Jag blev lite rastlös och det började klia i fingrarna så hade inga problem med att gå tillbaka till jobbet och vardagen efter fem härliga semesterveckor.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0