Molly Sandén

Jag har alltid tyckt om Molly och hennes musik. Jag har växt upp med den och har alltid tyckt om henne som person. Nu har hon börjat sjunga på Svenska och har släppt ett album som är fantastiskt bra! Det bästa hon gjort! Kan relatera så till vissa texter och låterna kan vara till stor hjälp dagar eller stunder man inte mår så bra. Sand är en sådan låt. Hon var på Liseberg för några veckor sedan och då stod jag och Lina där i ösregnet och som hon levererade! Det var så värt att stå där i regnet och se henne vara så självsäker och lycklig på scenen. Man blev själv väldigt glad och inspirerades av henne. Och låten Sand sjöng hon så otroligt bra! Galet bra! 
jag säger bara Girlpower!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0