Midsommar

Jag var så nöjd och glad efter min och Linas sommarfest, då vi firade våra 25 åriga födelsedagar förra året. Så jag ville gärna fira midsommar på samma sett fast mycket mindre. Lina frågade sina föräldrar om dom ville och dom tackade ja. Så hennes familj och min familj firade tillsammans hemma hos dom. Efter jag och Lina slutat jobbet så träffades alla runt fem och hjälptes åt med maten. Efter vi ätit midsommarmat lekte vi lekar, familj mot familj. Vi hade så kul för alla går ju in för att vinna och det skojas mellan lagen. Min familj vann med 6-4 men jag spelade in allt och tyvärr fick vi poäng och trodde vi vunnit en lek som egentligen Linas familj vann så det blev 5-5. Men på midsommarafton så var vi vinnarna. Efter jordgubbar och glass började några åka hem och vi som var kvar spelade musikquiz som jag satt ihop. Sen var det dans! Det var tyvärr bara jag och morsorna som dansade. Men vi hade kul! Jag och mamma buggade några gånger. Kvällen avslutades med korvgrillning innan vi åkte hem vid 02.45. Det blev en mycket lyckad kväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0