Högsommarvärme hela Maj

Detta väder är helt otroligt! Under hela maj månad har vi haft sol nästan varje dag och en temperatur på över 20 grader och upp emot 30 grader i solen. Jag älskar det! men man har ju kännt sig lite stressad över att ta till vara på varje tillfälle man får ifall detta blir vår sommar och juli/augusti blir skitväder. Det får vi ju verkligen inte hoppas men man kan aldrig vara säker med Sverige. Jag har försökt njuta så mycket som möjligt. Det mest underbara är ju att det är 20 grader även på kvällen och natten så man kan ju vara ute utan att frysa, vilket sällan händer under våra sommrar. Här kommer lite bilder på hur jag spenderat mina dagar/kvällar i solen. 
 
Brännö med Christian
 
Paddlade kanot i Delsjön och köpte med oss lunch
 
 
Köpte med oss middag och åkte till delsjön och satt där i kvällssolen. Åkte inte hem förrän vid elva, underbart att sitta i naturen när det är alldeles stilla. 
 
 
 
 
Efter jobbet en torsdag drog jag och Lina till Saltholmen efter jobbet och åt räkor. Så otroligt gott och härligt. Vi såg både solnedgång och månuppgång. Pimplade vin där till klockan var närmare tolv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0