1:a Advent

Det är väldigt upp och ner med mitt välmående, det är väldigt svårt att låta sig själv må dåligt, att acceptera det. Men jag tror jag vet vad anledningen till min psykiska ohälsa beror på jag vet bara inte hur jag ska ta mig ur det och det måste jag få hjälp med. Ska försöka ta tag i det i Januari, nu i December hinner jag inte... 
 
 
Det är första advent idag och har haft en riktigt mysig helg. Igår julbakade jag med Anna och idag har jag bara myst och försökt varva ner hemma med Christian i vårt julpyntade hem. Så skönt att jag pyntade förra helgen så det bara va att njuta idag. Det är ju en så rolig och mysig tid nu, både på jobbet och privat. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0