Stockholm

I lördags, dagen efter vi var på Danny åkte jag och Lina iväg med tåget till Stockholm för att se ännu en godbit, Eric Saade. Jag blev ju så otroligt besviken när hans konsert blev inställd här i Göteborg så jag var bara tvungen att åka och se den och självklart ställer min andra halva upp och åker med. Jag vaknade upp bakis (hur nu det är möjligt efter det lilla vi drack) så tvingade i mig frukosten och sov nästan hela tågresan. Väl framme så checkade vi in på hotellet och låg och pratade i sängen ett tag innan vi fick göra oss iordning för att gå ut och äta. Vi tog närmsta bästa restaurang och gick sedan och tog en drink nära Vasateatern där han skulle spela.
 
När vi gick in på teatern fick vi se Fredrik Kempe som också var där och skulle kolla. Vi köpte ett glas vin var (i plastmugg, haha) och gick och satte oss å våra platser bland en väldigt blandad publik. Denna gång var det en lugnare och mer intim spelning där han endast spelade och sjöng med sitt band utan dansare, det var kul att se något annat. Jag vet inte va det är men jag blir bara så glad av att lyssna och se han framföra sina låtar på scen. Det väcker för det första så mycket minnen och det jag en gång fastnade för som tonåring ligger forfarande kvar, vilket är lite härligt ändå. Hans artisteri och musik gör mig bara så lycklig. Är så glad över att han var med i så mycket bättre så att tolkningen av Allt man kan önska sig kom till, det är ju bara ett sådant otroligt lyckopiller för mig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0