Magnus Uggla

I i fredags var Magnus Uggla på Liseberg. Han är ju en av mina favoritartister helt klart. Jag har växt upp med hans musik eftersom mina föräldrar lyssnat mycket på honom. Jag fick med mig min pappa, lillebror och hans tjej. Jag och pappa träffades efter jobbet och åt indisk mat innan vi gick till Liseberg. Andreas och Malin kom strax efter att det börjat så dom fick knö sig enda fram till oss som stod ganska nära scenen. Det var riktigt kul att sjunga, dansa och hoppa tillsammans med sin familj till Ugglas låtar som vi så många gånger sjungt tillsammans i bilen upp till mormor och morfar på sommrarna. Vi hördes nog mest bland dom vi stod med. Riktigt härlig fredagkväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0