Allt man kan önska sig

Igår var det äntligen säsongspremiär av ett av mina favoritprogram, Så mycket bättre! Eftersom en viss Saade är med i år så har jag ju längtat efter den här dagen sedan artisterna släpptes, vilket är väl ca 1/2 år sedan. Så igår satt jag as taggad och bänkad framför tv:n och blev ju inte mindre taggad när programmet drog igång. Jag log under hela sändningen och jag älskade hans tolkning av "Allt man kan önska sig" (inte alls partisk eller så). Det var ren lycka att både titta och lyssna på. Han har allt man (jag) kan önska sig av en artist. Jag är fortfarande helt förälskad i hans röst och hans utstrålning. Det är helt underbart att man kommer få se honom i rutan i några lördagar framöver. Jag ser så mycket fram emot att höra resten av tolkningarna. Av de andras tolkningar så kommer jag nog fortsätta att lyssna på moneybrothers och Sabinas versioner. I övrigt så var väl stämningen i gruppen lite låg såhär första programmet men det blir väl bättre och bättre när dom lär känna varandra. 
 
Idag har jag låten spelats några gånger i lurarna under tiden jag gick på 1 timma powerwalk i regnet och det är svårt att beskriva men jag får sådan kick och glädjerus, så otroligt kul att han gjorde en sådan feelgood tolkning och texten kan jag ju verkligen relatera till med tanke på min fantastiska sambo <3. Det senaste han själv gjort i musikväg har ju varit lite svårare och deppigare musik så det var så skönt att ha tillbaka den sprudlande energin och glada poppen som jag saknat. Tack Eric för att du gör mig lycklig med din musik. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0