Vacker tass

Vi tog oss en liten prommenad med Dash en eftermiddag. Så underbar miljö, Sverige är verkligen vackert på sommaren. 
Vi gick förbi en väldigt fin stenmur och jag ville såklart få en bra bild på oss sittandes på den. Jag satte kameran på självutlösare 10sek och ställde den på staketet till hagen mitt emot. Jag hann ju precis på sekunden upp och sätta mig varje gång innan den tog så det blev väl ingen bild som blev riktigt bra. En av gångerna jag sprang och skyndade mig upp råkade jag sättta mig på en sten som var lite spetsigare och den träffade rakt på min svanskota vilket gjorde fruktansvärt ont! Det knöt sig i magen och det började snurra framför ögonen. Det enda roliga med detta var väl att det kom med på bild. Jag har fortfarande ont i den efter nästan 2 veckor.... vad gör man inte för en fin bild...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0