Semestern börjar lida mot sitt slut...

Ja på torsdag börjar man jobba igen efter nästan 5 veckors semester. Det känns inte jobbigt att börja jobba det känns lite skönt att komma in i sina vanliga rutiner igen. Jag har haft en underbar ledighet och det är kanske därför det inte känns så jobbigt att börja jobba igen. Jag har i stort sätt bara varit hemma i Göteborg i 1 vecka och därför har det inte blivit så mycket updatering här. Jag knäpper ju mest kort med mina kameror, tycker inte att mobilkameran riktigt kan mäta sig med dom än... Därför tänkte jag nu sätta mig ner och lägga upp vad jag har gjort resten av min semester (efter Hälsingland). Kom hem från Grekland igår och har nu två dagar hemma, på torsdag börjar jag jobba. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0