Håkan Hellström

Detta var min tredje Håkan konsert på Ullevi och denna gång fick jag med mig Christian! Vi hade ståplats och fick platser ganska långt fram. Christian lyssnar ju inte direkt på Håkan, han kan några låtar. Han hade aldrig sett han live förut men tyckte det skulle bli kul att få uppleva. Jag har fått uppleva denna fantastiska stämning 2 gånger tidigare så jag visste vad vi hade att vänta. Det var lika härligt att få höra Håkans fantastiska låtar sjungas av dessa tusentals människor igen. Jag tyckte dock att den här konserten kommer på tredjeplats. Upplevelsen var helt klart bäst första gången. Men det var väldigt roligt att få gå med Christian som sjöng med så gott han kunde och efteråt var han glad över att han fått uppleva det. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0