Värme

Vilket väder det blev under 2 veckor! Nu har ju värmen tagit ett steg tillbaka men våren kom ju igång ordentligt! Älskar all grönska och blomning ute nu, det är sååå vackert! Man blir så mycket gladare och piggare (om man inte är allergisk då förstås, vilket jag är sååå glad och tacksam för att jag inte är). Jag har haft det väldigt bra det senaste tycker jag.
 
 
På jobbet har vi kommit igång med sommarblommor på utsidan och jag har börjat lite smått att plantera på balkongen. Det har varit så härligt nu när det har varit varmt att cykla hem och sätta sig och äta på balkongen och njuta av blommorna med all grönska i bakgrunden, då njuter jag. Nu längtar man till att få ha på sig sommarkläderna igen! Har iaf kunnat ha korta byxor!
 
 
Jag har varit väldigt duktig och kommit igång med träningen igen. Jag och Christian har äntligen börjat träna tillsammans på söndagar. Min höft som jag har haft problem med har blivit bättre och jag kan jogga igen utan att få allt för ont efteråt! Allt blir så mycket enklare när det är fint väder, så man får ju hoppas att det blir en finare sommar än förra året. 
 
Det har blivit några goa middagar med vänner också, jag låter bilderna tala
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0