Överraskning

Förra veckan var en fantastisk vecka för mig. Grekland, födelsedag och fira 3 år med pojkvännen! Den 15 juni, dagen innan vi kom hem från Grekland var det vår 3 års dag. Så i lördags hade Christian ordnat en överraskning till mig över helgen. Han sa vad jag skulle packa men inget mer. Hans mamma råkade avslöja vilken stad vi skulle till men det gjorde inte så mycket. När han stannade bilen var vi i Varberg, utanför kusthotellet. Han hade bokat en natt där med spa, han hade till och med bokat en behandling till mig. Vilken lyx och jag som aldrig spaat förut! Det var otroligt fint och ett perfekt sätt att bara få massor med tid för varandra. Vi hade en underbar helg helt enkelt!
 
 
JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT HAN ÄR MIN!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0