Min Födelsedag

Dagen vi åkte hem fyllde jag 24år. Dagen började med att Lina fixade ett fruktfat som servitören kom in med på frukosten med ett tomtebloss i. Supergulligt! På flygplatsen, när vi kom ut med väskorna stod vår kompis Johanna (som jobbar i blomsteraffären där) och hoppade och sa hipp hipp hurra med en skylt där det stod "Grattis Erica 24 år!!". Hon hade fixat present från Lina till mig så jag fick en liten söt bukett och en present. Vilket välkomnande!! När jag kom hem hade mamma fixat födelsedagsmiddag med plock mat. På bordet stod en stor bukett med mina favoritblommor som hade kommit med bud från mitt jobb!! Farmor, Farfar och Anna kom och åt och Christian kom senare till efterrätten. Så härligt att äntligen få krama om honom. Jag fick många fina "flytta hemifrån" paket som jag blev jätteglad för. Jag blev verkligen firad hela dagen, kunde inte bli så mycket bättre födelsedag! 
 
                                         
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0