MAGISKT

Jag var en av de alla lyckliga som var på Håkan Hellström på Ullevi i helgen. Jag och min lillebror va där på lördagen. Det var lika bra som för två år sedan, denna gång hade jag dock sittplats (men en väldigt bra sådan) så det var väl det som var lite sämre än förra gången. Jag älskar att gå på konsert och få skrika, sjunga, hoppa och dansa till musik man tycker om och med människor som tycker likadant. Det är så skönt att få släppa allt för en stund och bara leva sig in i atmosfären. Vi hade sjukt kul!!! Håkan och Ullevi var fantastiska!! Jag filmade en del som jag kommer dela med mig av men det får ni vänta lite på för ska på semester nu i en vecka. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0