Attraktiv

 Idag var det dags att besöka en blomsteraffär som söker personal. Billdals Blommor. Det var faktiskt ägaren som ringde upp mig, innan jul efter rekommendation av en av mina tidigare arbetsgivare. Nu har jag varit på många olika ställen och har skaffat mig många bra kontakter som är guld värt när man ska hitta ett nytt jobb. Nu är jag dock trött på att hoppa runt år efter år. Nu vill jag ha en stabil arbetsplats där jag känner att jag vill stanna. 
 
Det var ett mycket trevligt besök. En helt ny lokal som dom flyttade till i oktober så allt var helt nytt. Jättetrevlig arbetsgivare och personal. Vi bestämde att jag skulle provjobba i 1 månad med start om 2 veckor. Så jag får besked efter det om jag får fortsätta. Spännande! Men händelserna för dagen slutar inte där. Nyss fick jag ett telefonsamtal från en gammal kollega i Långedrag. Hon ville höra om jag var intresserad av ett jobb på en blomsteraffär hon ska börja jobba på. Vi hann ju inte jobba speciellt många dagar ihop i Långedrag men hon hade tydligen fått ett väldigt bra intryck av mig och tyckte jag var en go och glad tjej som gjorde fina saker. Så kul att höra och perfekt att kanske få två arbetsplatser att välja mellan. Helt fantastiskt om det kunde bli så!!! Hon skulle höra av sig igen så får vi se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0