2015

Då var det åter dags att summera året som gått....
Jag tycker nog att det har varit ett rätt bra år. Jag är fortfarande som nykär, vilket är en superhärlig känsla. Jag har haft det lite tufft på jobbfronten men det har ändå löst sig rätt bra tycker jag. Jag har hunnit med två resor under året bland annat. Man kommer inte ihåg allt heller därför är det även kul för mig att göra en kort summering i bilder. Det jag vill förbättra 2016 är träningen, vill verkligen få in det i vardagsrutinen på något sätt. Jag hoppas även på att det löser sig bra med jobb för både mig och Christian så det leder till att vi köper oss ett eget hem. Jag hoppas också att alla nära och kära får må bra.
 
 
 
 
 
 
Budapest med Mamma, Anna och Lina
 
 
 
 
 
 
 
 
Har fått göra mycket fina arbeten under året
 
 
 
 
Fick chansen att göra brudbukett till en kollega för första gången
 
 
Christians syster blev butiskchef på Volt och Christian tog examen
 
 
 
Vi firade 2år!!!
 
 
One Direction
 
 
 
 
 
 
Sa upp mig från Mötesplats trädgård och drog till Grekland, Argassi med världens bästa vän
                                     
 
Höghöjdsbanan i Borås
 
 
Farmor 80 år
 
Avslutade året med extrajobb på La Fleuriste
 
 
 
Julafton
 
 
Nyår!!!
 
Tack 2015! Du var ett bra år. 
 
2016, jag är redo för dig!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0