Man blir aldrig för gammal för animerad film

Har haft fyra härliga dagar. Åkte till min kärlek i fredags och vaknade upp med honom på lördag då vi på kvällen gick ut med vänner. Jag och Christian åkte till Lina innan och åt tacos sen åkte vi gemensamt in till Biljardpalatset för att spela shuffleboard med två av Christians vänner. Det blev en riktigt trevlig kväll tillsammans med dom. På söndagen var man lite seg så det blev inte mycket gjort då. Vi tittade film och myste hela dagen. I måndags åkte jag till Lina som var ledig måndag och tisdag. Vi åt pannkakslunch och åkte sedan och kollade på "Den gode dinosaurien" på bio. Det var bara vi och fyra till i salongen så det var bara att lägga upp fötterna och luta sig tillbaka. Filmen var väldigt söt. Vi båda älskar ju animerad film. Sen åkte vi hem till henne igen och hade Pretty little liars maraton. Vi hade några avsnitt att ta igen. Otroligt mysig dag. Igår kände sig Lina lite krasslig så det blev en dag i soffan. Jag saknade Christian för mycket för att åka hem så jag åkte till honom på kvällen istället. Så såg min helg och starten på denna veckan ut. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0