Love

Förra veckans oro och smärta är borta! Nu mår jag bra. Har haft en välbehövlig mysig "Alla hjärtans helg" med Christian. Vi träffas numera bara 1 gång i veckan så man längtar ju enormt mycket efter varandra under veckan när man jobbar. Vi ska bara få ordning på vår jobbsituation, så den blir stabil sen kan vi titta på eget boende och lösa denna jobbiga situation. Men jag tror det är bra att sakna och längta efter varandra också, trots att det är jobbigt. Det har ju gjort att vi typ är som nykära fortfarande även fast vi firar tre år i juni. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar honom, trodde inte det var möjligt att få sådana känslor för en person. Det bästa är att han verkar ju älska mig precis lika mycket. Han är så otroligt fin både på insidan och utsidan. I "Allahjärtansdag present" fick jag två halsband, en ring och örhängen!!! Så otroligt gulligt att han har stått där i butiken och valt ut detta till mig och smyckena var ju riktigt fina! 
 
 
 
Appropå jobb så är min provmånad på Billdals Blommor över, det har gått bra och jag har fått jobbet men innan jag tar det vill jag testa en annan blomsteraffär, som också söker personal. Ska dit på onsdag och torsdag och provjobba. Sen får jag se hur jag gör. Jag är peppad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0