I DET ENKLA BOR DET VACKRA

I söndags var jag och min prins ute på en skogsprommenad i det vackra vädret. Plötsligt fick jag syn på den mest perfekta gren jag sett, hängandes i ett träd. Jag var bara tvungen att ta ner den och ta med den. Det var en avbruten gren från en Al, med kottarna, fröstänglar och lav på! Jag blev så lycklig (haha), vet att detta låter jätteknasigt men i min värld var det ren lycka. Visste precis vart den skulle få stå hemma. Senare på prommenaden hittade jag ytterligare en toksnygg gren som var större. Den fick följa med hem också! Så idag har jag satt upp dom hemma och det blev så fint. Tänk när man får inreda sin egen lägenhet!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0