FF

I helgen har hela familjen varit i Englad och kollat fotboll så jag och Christian fick en hel helg för oss själva. Vi var ute i stan i lördags och tog en fika bland annat i det härliga vädret och det var fler som gjorde kan jag säga, herregud va fullt det var på varenda café! Det blev en sväng in på saluhallen också för att köpa lite goda oliver och fetaost. På kvällen lagade vi egen pizza som blev otroligt god, så mysigt att laga mat tillsammans. Vi kollade på mello och en film och bara hade det gött, njöt av att bara vara han och jag. Igår va vi på bio. Vi såg Zootropolis, vi och alla barnfamiljer (hahah). Jag älskar ju animerade filmer och svenskt tal ska det vara. Christian tycker ju inte det är riktigt lika kul och han vill ju se med engelskt tal. Antar att det är kärlek. Jag tyckte den var bra men inte en av de bästa jag sett.... Till middag lagade vi pannbiff, stekt potatis, morötter & rödbetor i ugnen och en tomatsås. Supergott va det! På kvällen åkte jag faktiskt med honom hem, kändes inte kul att gå och lägga sig helt ensam hemma. Så idag vaknade jag upp i Kortedala och hjälpte dom att rasta Dash innan jag åkte hem för en stund sedan för att städa innan familjen kommer hem igen. Det var min helg. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i veckan. Jag väntar ju på att få börja på mitt nya jobb, Rosengården den 7 mars nästa vecka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0