Den bästa julklappen

Äntligen kan jag berätta att jag och Christian blivit med lägenhet! Vi hade turen att få köpa en helt nyproducerad tvåa i Kviberg, där vi haft önskan om att få bo. Efter allt krångel med jobb och lånelöfte så klaffade allt precis rätt vid rätt tillfälle! Vi lyckades få köpa innan budgivningen började så allt gick så snabbt. I november skrev vi på papprerna och igår fick vi nycklarna och kunde gå in i vår underbara lägenhet. Den är så fin!! Jag eller vi är så lyckliga, tacksamma och glada över detta. Tänk att få börja det nya året med att flytta hemifårn, Äntligen! Jag har drömt om att få inreda min egna lägenhet sedan jag var liten och började titta på alla Äntligen hemma avsnitt och alla Ernst program. Men jag kunde ju inte drömma om att få en helt nya lägenhet som första boende. Det är lyx. Jag känner mig lyckligt lottad. 
 
 
Så framöver blir det nog mycket lägenhetsbilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0