Trött...

Nu har jag jobbat sju dagar i rad, bara 4 dagar kvar! Det är nämligen så att jag idag började jobba för en kollega som ska gifta sig på lördag så under mina tre lediga dagar så jobbar jag med hennes brudbinderier, på så sätt blev det väldigt många dagars jobb i rad vilket tar lite på en. Men jag tycker ju det är så kul så då får man ta att man vill gå och lägga sig när klockan är åtta.. (jag och mitt sömnbehov). Imorgon ska jag göra klart allt och jag hoppas att jag inte tar allt för lång tid på mig så jag kan komma hem i någorlunda god tid. Men man kommer ju vara extra noggrann när man gör något för en duktig florist och en fin kollega. Önska mig lycka till! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0