Ta till dig kritik och gör det bättre nästa gång!

Den här veckan började med en ledig måndag. På morgonen var jag och färgade min fula utväxt och klippte mig. Så skönt!! Sen passade jag på att träna, som man tror ska vara bra för en, i det här fallet blev det inte så)! Jag sprang till gymmet som uppvärmning men när jag var framme fick jag väldigt ont i ena skinkan/låret jag kunde knappt stödja på benet. Men jag strechade lite och det blev bättre och jag tränade överkroppen och sprang sedan hem igen. det gjorde fortfarande ont men det gick ändå att springa. Men så fort jag satt still länge hemma så kunde jag inte stödja på det. Kändes som någon stack in en kniv i benet.... kändes som det var en nerv i kläm. Kanske ischias? Så jag fick vara hemma i tisdags... Passade på att städa mitt rum iaf för att vara i rörelse. På onsadagen gick jag till jobbet men var lite halt fortfarande men pallade inte vara hemma en dag till. Damin hade plockat ut allt på utsidan så det slapp jag som tur var. Thomas (min chef) kom fram till mig och sa att "kan inte du gå ut och kolla på Damins skyltning (hans fru), jag tycker att det blir så bra när hon gör det hon får till en speciell känsla som inte du och Stephanie är lika bra på. Så jag gick ut och kollade och personligen tyckte jag inte att det va något speciellt med hennes skyltning. Visst det var fint men jag skulle kunna göra det bättre. Jag har väldigt bra självförtroende och tar inte sådant personligt (om jag inte själv tyck att jag gjort dåligt ifrån mig) utan jag blir bara taggad av att visa att jag är bättre. Så på torsdagmorgon tänkte jag "nu jävlar ska han få se på snygg skyltning". När jag var klar kom han fram till mig och sa "Du det där med skyltningen på utsidan vi pratade om igår... Nu är den så fin, inte ens Damin skulle kunna få till det". Så skön känsla!! Där fick han så han teg liksom! Hahaha. 
Igår började min helg. Är ledig fredag, lördag och Söndag. Min lillebror som för övrigt fyller 20 år idag! Han är utomlands med sin flickvän och mamma och pappa är med ett annat par i Jönköping för att kolla på en konsert lördag-söndag. Så jag har hela lördagen för mig själv så Christian kommer hit, så vi äntligen får lite egen tid! Senast var i december.... Så igår (fredag) åkte jag och Anna till Frölunda Tog för att växla pengar för Jag, Lina, Anna och mamma åker till Budapest nästa vecka!! Såklart kunde jag inte låta bli att gå in på ginatricot så det blev en kjol och en tröja. Därefter åkte vi och handlade. Det är inte billigt med mat alltså. Jag köpte tillbehör till Taccosen vi åt till middag igår och varor till middagen idag, lite pålägg plus några smågrejer som deo. Det gick på runt 600kr, för två middagar!! Nu handlar jag ju inte så ofta så kanske fick mycket för pengarna men det är inte billigt iaf. Så jag hoppas att det blir gott!! Tillefterätt ska jag göra en pannacott med passionsfrukt och till det lite blandade frukter som vi ska doppa i smält maraboue choklad. Ska bli jättemysigt! Blir nog en kanonhelg detta! Sen jobbar jag i två dagar och på onsdag är det dags att packa väskan för fyra dagar i Budapest!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0