Snart kan vinterjackan bytas ut!

Vilket väder vi har här i Göteborg. Har precis kommit in efter att ha suttit ute i solen ett tag och lyssnat på musik. Perfekt avkoppling på min sista dag av min tredagarsledighet. Igår va jag ute och sprang för första gången för i år och även för första gången på ett antal månader. Riktigt skönt va det men jobbigt!! Sprang iaf i ca 30min i slottskogen, va totalt slut efter det. Fick sån mjölksyra i benen efter alla backar, men jag bet ihop och sprang hela tiden. Benen känns härligt ömma och stela idag, gött! Får försöka komma igång med löpningen nu för såhär dålig kondis vill man inte ha. Men nu börjar ju även träningspassen på jobbet också. Det kommer bara bli fler och fler vagnar att köra ut och in varje dag... Inget jag ser fram emot dock... 
 
Igår va jag och shoppade lite igen. Så kul att börja handla lite vår och sommarkläder!! Längtar till man slipper vinterjackan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0