Är så lycklig över att Karln är min!!

Vilken lördag jag hade!!! Vet inte vilka ord jag ska använda för att förklara hur bra jag mår i hans sällskap!
 
Jag och Christian fick oss som sagt en hel dag och morgon för oss själva. Det var välbehövligt då vi inte har fått någon egentid sedan Stockholm i december! Han kom till mig vid halv två och då förberede vi efterrätten som var pannacotta med passionsfrukt plus lite annan frukt som vi skulle sitta och doppa i smält maraboue choklad. Tyvärr va han tvungen att åka hem en snabbis mellan fem och halv sju för at mata och rasta hunden då hans föräldrar också var bortbjudna. Då gjorde jag maten under tiden och tände ljus och gjorde lägenheten lite mysigare. När han kom hjälptes vi åt med det sista innan vi kunde sätta oss ner och njuta av varandras sällskap och min tvårättersmiddag! Vet inte hur många gånger han tackade mig för maten så jag antar att jag kommer klara mig på min matlagning när jag flyttar hemifrån trots allt. Jag kan väl laga mat om jag vill, det kanske visar sig att jag tycker det är roligare än vad jag tror när jag väl måste stå där och laga varje dag sen. Man kan väl vara kreativ i köket också. Efterrätten blev också väldigt lyckad, fräscht med frukter alltså! Vi spelade lite frågesportsspel innan det var dags att röra sig mot sängen... Att sedan få vakna upp bredvid sin prins är ju något av det goaste som finns. Ingen hund som skulle rastas inget jobb att gå upp till. Sen göra en god frukost och äta tillsammans och dessutom vara ensamma (halleluja). Det är väl så underbart nu just för att det händer inte så ofta. Längat som bara den tills vi flyttar hemifrån!!! 
Det var en helt underbar helg och jag blir bara mer och mer förälskad. Han ger mig så otroligt mycket kärlek och jag är bara så lycklig över att han är min, vet inte vad jag har gjort för att förtjäna honom. Det jobbiga är bara att jag måste vara ifrån honom så mycket, vilket är ganska jobbigt. Nu ska jag ju vara borta över nästa helg så det blir bara en snabb träff på onsdag innan jag åker, annars dröjer det en vecka innan vi kan ses igen... 
 
Tråkigt nog för er så är jag så dålig på att knäppa kort på sådana här hemmakvällar, känns så konstigt att ta fram kameran och börja knäppa kort på oss bara för att ha till ett blogginlägg, jag vet inte... känns lite märkligt. Men jag tog några på efterrätten. Passionsfrukten ser ju inte så god ut men smakar så gott!! 
 
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0