One Direction

Japp i tisdags var jag en av dom som förmodligen (förutom alla föräldrar) höjde medelåldern inne på Ullevi. Jag lyssnar väl inte jättemycket på deras musik. Tycker deras hits som går på radion är bra och eftersom mina tjejkompisar ville gå så va det en kul grej. Tyvärr så har ju den enda i bandet som jag ville se och höra slutat, vilket gjorde mig lite sur, men men. Konserten va bra men man kunde ju inte många låtar om man säger så. Sen gör dom ju inget speciellt på scenen mer än att stå eller gå runt på scenen. Dom hade lite vattenkrig under slutet det var ju lite underhållande men annars är ju scenshowen inget speciellt från deras sida. Däremot var nog scenanordningen ganska påkostad med lampor, raketer och hissar. I det stora hela så var det ändå en kul upplevelse. Publiken var ju rätt högljudda. 
Innan konserten åt jag, Lina och Frida tapas vilket var supergott och mysigt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0