Nyår!

I år fick jag fira in det nya året med min stora kärlek! Det var så underbart men saknade Lina såklart, som jag har firat med de senaste åren. Det bästa hade varit att kunna fira med båda men iår fick vi inte ihop det. Men vi träffades ändå! Dagen började med jobb för min del. från 11 till 16 var det kö i butiken. Tillslut blir man så tömd på kreativitet och trevlighet så man orkar bara inte mer. Så kändes det när jag åkte där ifrån. Var rätt trött... Men åkte hem och fixade till mig och drack lite så var man på banan och redo för en rolig kväll. Jag mötte upp Christian i Linné. Vi skulle hem till hans vän och hans fru (Robin och Lina) för att förfesta med dom och några andra vänner. Vi pratade, drack och åt. Trevligt att få umgås med hans vänner. Sen gick vi till en hemmafest som  Linas kompisar hade. Där var det väl sådär... Tolvslaget var härligt, då jag hade min älskling att kyssa! Men själva festan var inget att hurra för. Vi kände ju ingen där och det va ingen kul stämning. Vi dansade lite iaf. Och jag fick mig några goa skratt åt Christian och hans kompis Martin på dansgolvet! Jag kollade mobilen vid halv två någon gång och såg massa missade samtal från Lina. Hon ville prata och frågade om inte vi kunde åka hem till henne och Frida en snabbis. Hon saknade mig och ville ge mig en nyårskram. Vad skulle jag göra utan en vän som henne? Så jag letade upp Christian som också pratade med henne och bestämde att vi skulle komma en stund. Klockan hann ju bli tre när vi var framme så vi kunde inte stanna speciellt länge. Men det var så härligt att få krama om dom! Och få avsluta kvällen med männikor man verkligen tycker om. Det hade varit så mycket roligare att vara med dom. Det tyckte Christian också. Vi tog en nattamacka och fick sen åka hemmåt. En bra avslutning på kvällen och en bra början på det nya året! Vi somnade nog runt halv sex, vilket man kände av dagen efter... Men vad gör det när jag kunde ligga kvar i sängen med min godbit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0