Materiell lycka!

Har unnat mig en ny digitalkamera och ett nytt objektiv till min systemkamera. Jag har letat länge efter ett objektiv, har bara haft standardobjektivet man får när man köper kameran. Det har funkat jättebra men eftersom jag älskar att fotografera så vill man ju uppgradera sig. Det gäller ju även digitalkameran. Min "gamla" har jag haft i ca tre år och nu när jag hittade en jag ville ha så slog jag till. Jag satasade på bra zoom på digitalkameran och bra närbilder, landskapsbilder och porträttbilder till systemkameran så dom kompliterar varandra bra. Objektivet har jag beställt, har väntat en vecka nu så hoppas på att jag får ett sms denna veckan om att det har kommit! Wiee!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0