Året som gått...

Har ju glömt bort att summera 2014. Så jag tänkte att jag gör det nu. När jag tänker tillbaka på året så va det väldigt bra! Förutom att jag började året som arbetslös och va sjuk till och från i några månader. Men när man har en familj, vänner och en underba pojkvän så kan man ju inte mer än vara lycklig. Fick ju ett jobb rätt fort och jag blev av med det långvariga viruset tillslut. Såhär såg det ut:
 
Jag började med att gå på anställningsintervju hos min nuvarande arbetsgivare så det gick ju bra. Började där i februari så Januari månad såg jag som några veckors semester. Jobbade på sätt och vis ändå. Började måla en tavla till en släkting, Håkan Hellström, som blev klar några månader senare. Åh vad jag saknar att måla/teckan, måste börja på nått nytt snart! 
 
Började som sagt på nytt jobb i februari och fick visa vad jag gick för redan de första dagarna då vi hade otroligt mycket binderier till en begravning och jag fick göra kistdekorationen! Ett av de finaste arbeten jag tycker att jag gjort
 
Andreas fyllde år och vi åkte och bowlade hela familjen + Christian och Lovisa och det jag kommer ihåg speciellt från det här är att jag slog Christian!  
 
Jag och Älsklingen hade en otroligt fin och mysig kväll på Saltholmen. 
 
Teckande Håkan
 
När sommaren kom fick jag ansvaret att göra nästan alla bröllop. Hade ju aldrig gjort något sådant tidigare. Brudbuketter har man ju gjort med inte blomsteruppsättningar till ett helt bröllop så det var väldigt kul och utvecklande
 
 
Min älskade lillebror Andreas tog studenten!!! 
 
 
Jag var på mitt livs bästa konsert! Håkan Hellström, Ullevi! Publikrekord!!! Fantastisk kväll!
 
Hade underbara sommardagar med älsklingen och Dash <3. 
 
 
Midsommarafton blev ju inte alls som planerat. Hade en fruktansvärd förkylning och efter en hemsk arbetsdag så slutade kvällen hemma själv framför tv:n och tyckte synd om mig själv...
 
Var på bröllop. Christians kompis Robin gifte sig med sin Lina. Underbar dag och en superrolig kväll med mycket dans. 
 
Kan fortfarande inte riktigt förstå att denne fina man är min. Är så förälskad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 
 
Hade ännu fler romantiska sommarkvällar med prinsen
 
och med vännerna <3
 
I Juli/Augusti åkte vi till Grekland med familjen och blev överraskade av farmor och farfar och Pappas bror och familj! Det var en av årets finaste upplevelse. Att farmor äntligen fick sin önskan i uppfyllelse. Att resa tillsammans med sina barn och barnbarn. 
 
 
Christian och jag åkte på en minisemester till skåne i tre dagar. 
 
 
 
Eric var på Lotta på liseberg, självklart var jag och Malin där!
 
Rix FM Festival i jönköping blev det också!
 
Målade en teckning till Christian på Dash. Första gången sen högstadiet jag målar ett djur
 
 
Lina flyttade hemifrån!!!!
 
Julen kom utan snö iår men det va väldigt mysigt ändå
 
 
Christian och jag åkte på en weekend till Stockholm i mellandagarna. Mys på högsta nivå.
 
Nyår har jag tyvärr inga kort ifrån... Det var en helt okej nyår. Vi var med Christians kompisar vilket var kul men sen hamnade vi på en trist hemma fest där vi inte kände någon... Men det bästa av allt var att jag fick kyssa min prins på tolvslaget! Och sen åka och träffa min bästa vän!
 
2015 har börjat bra såhär långt! Har väldigt kul på jobbet vilket jag inte haft det senaste. Det beror på att chefen med familj är borta en månad på semester och jag är den som får ha koll på läget tillsammans med en underbar ny kollega som vill ha ordning och reda.
Kärlekslivet är så bra det kan vara förutom att jag inte bor ihop med honom och kan träffa honom varje dag. Men antar att det är bar att längta och sakna. 
Jag mår bra, vill bara komma igång med träningen. 
Tror och hoppas på att det blir ett bra år! Med mycket skratt, kärlek och lycka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0