Kärlek

Jag jobbade i lördags på alla hjärtans dag. Tyvärr var det en långtråkig dag då försäljningen inte blev så bra, det kom inte alls så många kunder som det brukar göra en sådan dag, troligtvis just för att det var en helgdag. Var tog alla män vägen liksom?!?! Men det va desto härligare att komma hem. När jag öppnade dörren såg jag min älsklings skor, så han hade redan kommit och när jag gick in i mitt rum stod det tre röda rosor på mitt skrivbord. Jag blev såå otroligt glad! Jag var inte alls beredd på det och jag har aldrig fått blommor tidigare av honom. Det var en av de finaste presenterna jag fått, just för att det var från min prins! Det kommer jag leva på länge!
 
 
Han fick en röd ros av mig och ett självporträtt som jag tecknat. Tänkte att det var på tiden han hade ett kort på mig i sitt rum, hahah. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0