Glädje

Fick iaf avsluta förra veckan på ett mycket bra sätt. Va hos Christian fredagkväll till söndagkväll och bara myste med honom och hans familj. På lördagkvällen träffade jag Malin och såg Melodifestivalen i Scandinavium. Så kul att träffa henne och att få se Eric live tillsammans igen! Det var ett bra tag sedan. Själva startfältet i deltävlingen var väl ingen höjdare men Eric gjorde hela kvällen, hans glädje smittar av sig och man blir bara lycklig av att se honom göra det han är bäst på! Låten var medryckande och man vill bara börja dansa. Sanna och Robin va väldigt bra programledare, självironi skämt går alltid hem! Mycket bättre än förra årets programledarmanus. Och Filippa Bark, helt underbar! Så det var en väldigt lyckad helg måste jag säga! 
 
Testade ju min kamera också och jag är jättenöjd! Zoomen var grym och att få så klara bilder på så långt håll!! Tummen upp! Kan visa ett exempel: Första bilden är ingen zoom, andra bilden är Sanna nere på scenen. Vad tycks?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0