Fifty shades of Grey

Jag är väl en av de få kvinnor som inte läst böckerna men har nu sett filmen. Jag gick med tre tjejkompisar igår som alla läst boken. Det var otroligt mycket folk! Kön ringlade sig lång bara för att komma in till biosalongen. Dom flesta hade väl höga förväntningar, jag hade väl inga direkt. Så vad tyckte jag? Jag tyckte den var bra, man har ju inte sett någon liknande film innan om man säger så. Jag gillade hennes karaktär men det skulle vara intressant att veta vad dom tänker så jag kan föreställa mig att boken är bättre. Vet inte riktigt vad jag tycker om Christian, men antar att man får mer svar i boken än i filmen. Helt klart intressant film och sevärd. Tyckte skådespelarna gjorde väldigt bra ifrån sig, sen vet ju inte jag hur bra dom passade i jämfört med karaktärerna i boken. Men helt otroligt hur man kan spela in sådana scener med så mycket folk runt omkring som säger vad man ska göra, hur man ska göra o.s.v. Imponerande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0