S T R I P P E D

I fredags var jag och Malin i Helsingborg för at se Eric Saades konsert stripped som han gör en liten miniturné med nu. Det var ett tag sedan han hade en hel konsert nu, vilket gjorde det ännu roligare! Vi hade VIP biljetter vilket innebar platser i sektionen närmast scen plus en backstage träff efter konserten. Det var nog första gången jag har suttit på en stol på en Saadekonsert men hans tanke var att denna gången skulle publiken få luta sig tillbaka och musiken skulle vara i fokus men att vi gärna fick börja dansa och stå upp i slutet. Det var återigen en underbar upplevelse, den killen gör mig så glad. Man glömmer allt för en stund och man fylls av glädje när man ser vilken energi och lycka han visar på scenen och till det han gör. Ja, man blir helt enkelt lycklig. Jag älskar att följa hans karriär och utveckling och hans nya sound, där han blandar in mycket rytmer och trumpet/saxofon. Vi fick chansen att höra hans kommande singel, live för första gången. Den var riktigt härlig, men som sagt helt nytt sound. Sting i slutet blev en riktig explosion, hela publiken sjöng med och det blev en galen stämning. Snacka om lyckorus och då var det fortfarande inte över. Backstage träffen var supermysig. Det var hela 50 pers (lite för många) som hade köpt denna biljett. Han kom in hur glad som helst och var lite chockad över att vi var så många. Han är så enkel och visar sån glädje och tacksamhet till sina fans. Sen får folk tycka och säga vad dom vill jag tycker att han är en riktigt fin människa och en GRYM artist och enterteiner! Han inspirerar mig och förgyller min vardag med underbar musik!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0