När kreativiteten flödar

 I torsdags hade jag en superhärlig dag på jobbet och jag blev förvånad över hur mycket jag hann med ändå. Jag skulle nämligen på ett möte angående kommande bröllop i sommar. Dit kom 6 brudpar och jag var där för att göra reklam för oss eller visa vad vi kan göra. Så jag producerade 9st olika bordsdekorationer (väldigt enkla) och 3st olika typer av brudbuketter + en brudbukett & coursage till ett bröllop i lördags. Eftersom jag bestämde allt själv så passade jag på att göra lite annorlunda brudbuketter, som man knappt får chansen att göra annars. SUPERROLIGT!!! 
Här kommer några av bilderna på brudbuketterna men om ni vill se mer gå in på min andra blomsterblogg: www.detskavagottoleva.blogg.se/blommor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0