Trötter....

Hejsan hoppsan!
Det var ett tag sedan jag hittade hit och skrev nu. Har varit lite trött det senaste och det har inte varit så mycket att skriva om direkt. Har varit lite strulit på jobbet och så vidare, så det har tagit mycket energi känner jag. Men har umgåtts mycket med min pojkvän och träffat Lina som har förgyllt lediga dagar och träningen har väl blivit lite lidande istället. Men prommenaderna med Christians hund ser jag ändå som lite träning då vi är ute och går i 2-3 timmar! Även att plocka in och ut alla saker på jobbet tar ju på krafterna så musklerna har nog ändå fått jobba en del, försöker jag intala mig. Lina har för övrigt skaffat lägenhet och ska flytta om ca två veckor!!! Är så glad för hennes skull. Ska bli så kul att hjälpa till med flytt och målning m.m. Kommer nog hänga där en del sen hoppas jag! Jag är själv så otroligt sugen på att köpa lägenhet och flytta nu. Men får nog spara lite till och få en stabil inkomst första. Kanske nästa år? Jag har nämligen sökt ett nytt jobb och hoppas på att jag får det och att det är en förbättring! Håll tummarna! 
På tal om något annat... Vilken höst vi har! Så varmt i oktober! Underbart! Nu börjar även alla träd få de där härliga färgerna på löven, tycker det är riktigt mysigt! Nu när vi har haft en så fin sommar så tycker jag att det är okej att det är höst nu! Är sugen på att gå ut och fota någon dag också. Idag har det varit superfint väder men jag har bara varit inne hela dagen, känner mig så trött... Va hos Lina igårkväll efter jobbet och sov över. Vi kollade på gamla filmer och foton från gymnasiet och resor vi gjort. Så himmla roligt! Gymnasietiden känns som en evighet sedan, det är ju faktiskt snart 4 år sedan vi gick ut. Hon skulle upp och jobba idag hon så jag åkte till Christian en snabbis innan brorsan skulle ha bilen vid ett.... Han låg och sov så jag kröp ner vid honom och somnade en stund där och vaknade när klockan var tolv. Då gick vi upp och åt lite frukost innan jag var tvungen att åka hemmåt. Jag städade mitt rum och satte mig sedan i soffan med kaffe och bull sen somnade jag till lite igen. Tror nog att jag har sovit lite för mycket idag och på så sätt blivit lite seg i huvudet. Men det är okej på en söndag tycker jag.
 
Bjuder på två bilder från instagram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0