Hösthjärta

Det blev en prommenad i slottskogen igår och systemkameran var med. Tyvärr va det molnigt större delen av prommenaden så ljuset blev inte som jag hoppats men fick ändå till några härliga höstbilder tycker jag. När jag kom hem så gjorde jag mig lite lunch och drack kaffe innan det var dags att ta fram dammsugaren och städa. Hann även med att gå upp på vinden och hämta hjärtat vi har haft på balkongen. Så fyllde jag i det med lite mer grenar. Ska bara dekorera det vid ett senare tillfälle med lite färg, som rönnbär och annat smått och gott. Sen ska även ljusslingan i så småningom. Vid femtiden tog jag bilen och åkte till Christian där en mysig kväll väntade. Vi kollade på draktränaren två (med engelskt tal tyvärr... men vad gör man inte för sin prins?). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0