Bläää

Tyvärr så var tjänsten som butiken sökte bara fram till Januari sen kunde hon inte lova mer pga. att det var en som blivit sjukskriven. Så jag tackade nej för vågade inte chansa. Det är ju snart Januari. Så jag blir kvar.... Hoppas jag hittar något nytt snart! 
Den här veckan ser jag fram emot. Förutom idag så jobbar jag bara fredag. Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet, ta en prommenad i slottskogen (knäppa lite kort kanske?) och sen på kvällen hem till Christian och stanna till onsdag. På torsdag ska jag träffa min gamla kollega från min förra arbetsplats, längtar! Och i helgen ska jag hjälpa Lina i hennes nya lägenhet!!!! Ja, ungefär så ser mina planer ut för veckan. Nästa vecka blir det mer jobb en vanligt, 5 dagar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0