Julinspiration

Det är inte mycket som har hänt som har varit värt att skriva här. Jag har jobbat, gymmat, börjat shoppa julklappar m.m. Jag har däremot inte träffat min älskling på en hel vecka vilket inte är så kul så imorgon ska jag äntligen få pussa på honom!! På jobbet är vi i full gång med julförberedelserna. Igår kväll hade vi en julinspirationskväll där det var ett gäng damer som fick producera bland annat dörrkransar, planteringar och adventsljusstakar. Jag var med och hjälpte till och hade producerat det mesta som dom skulle inspireras av. Det blev väldigt lyckat!
 
Jag har gjort en gran som jag har placerat i entrén och pyntat lite runt om den för att få den där myskänslan. Det är inte riktigt klart än, det ska upp lite tyg och så... Här kommer iaf bilder på saker jag gjort i veckan. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0