Strike!

I fredags fyllde min lillebror hele 19 år! Åren går så otroligt fort, han ska ju snart ta studenten?!? Han är ju fortfarande liten i mina ögon. Iaf, så firade vi honom genom att gå ut och bowla, hela familjen plus Christian och min brors tjej Lovisa. Det var riktigt kul att gå ut allihopa och hitta på något tillsammans, det va faktiskt första gången. Alla är ju sånna tävlingsmänniskor så alla går ju verkligen in för det. Men det viktigaste för mig var ju självklart att slå Christian. Min första serie var riktigt usel men tog igen det på andra och sen gick det lite sämre. Ni får kolla på bilden om ni är nyfikna på svaret på vem som vann. Efter Bowlingen drog vi faktiskt vidare till biljardpalatset och spelade lite biljard och Shuffle board. Biljarden gick väl sådär, pappa är ju äckligt bra i jämfört med oss andra så det är liksom ingen idé att ens tänka tanken på att slå honom, men det va kul att spela ändå. Utifrån min egen förmåga gick det ändå rätt bra. Shjuffle board kanske ni inte vet vad det är men jag orkar inte förklara, kan säga att det är typ som curling fast på ett träbord. Det var första gången jag spelade och det var riktigt svårt att hitta den rätta känslan men även det var riktigt roligt. Timmarna gick och jag skulle upp och jobba på lördagsmorgon och vi var inte hemma förrän halv två så det vart inte mycket sömn. Men somnade brevid min älskling så synd att klaga. Det är så irriterande att behöva gå upp klockan sju och se han ligga kvar i den varma goa sängen, vill bara ligga kvar. Men när man väl är på jobbet så har man ju kul. På kvällen var jag så trött så det blev en lördagskväll i sängen. 
 
Nu får ni några halvbra mobilbilder från kvällen
 
 
 
 
 
 
 
Jajamensann jag VANN!!! Riktigt roligt :) (eller vad säger du älskling?^^)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0