En bra början

Jag måste bara få säga att jag har det väldigt bra för tillfället. Jag trivs bra på mitt jobb, som jag fick förvånandsvärt enkelt efter att min gamla arbetsplats lagts ner, jag har verkligen haft tur! Det är synd bara att det ska styras så mycket av vad man har för kontakter för att få vissa jobb, alla har ju inte det. Jag hoppas att det kommer fortsätta gå bra, jag har fått otroligt mycket beröm och positiv kritik vilket är superkul. Det är ju en sån skön känsla att få bekräftelse på att det man gör är bra, det räcker ju liksom inte att jag själv tycker jag gör ett bra jobb även om det är väldigt bra att jag tycker det förstås. Jag har rätt stort självförtroende inom mitt yrke just nu, jag gör det faktiskt jävligt bra, måste jag säga!
 
Sen har jag haft turen att få en otroligt fin kille att falla för just mig. Jag älskar verkligen honom otroligt mycket! Det är lite läskigt hur mycket man kan tycka om en människa, man blir så sårbar på nått vis och lite lätt beroende. Men det är en underbar känsla att vara kär såklart!
Jag har även otroligt fina vänner som jag är så tacksam för att dom finns. Jag umgås verkligen bara med människor jag tycker om och som ger mig något och det har jag i stort sätt alltid gjort. Dom är jätteviktiga för mig!
Får ju inte glömma min underbara familj heller. Dom är verkligen helt underbara, lite knasiga men hur sköna som helst! Att komma hem varje dag från jobbet och middagen står klar i köket, det är en sån otrolig lyx! Och dom finns alltid där och stöttar. Inte alla som har den tryggheten.
 
Det enda som jag känner fattas nu är en egen lägenhet. Det är nästa steg i mitt liv. Jag vantrivs absolut inte hemma men man måste ju flytta någon gång och nu när man är i ett förhållande så skulle det va skönt att ha sitt eget. Men lägenheterna växer ju inte på träd, så det är bara att fortsätta att spara pengar och hoppas på att man har tur att hitta nån inom en snar framtid! 
 
2014 har alltså börjat väldigt bra, får hoppas att det fortsätter så! Jag kan bara inte fatta hur jag kan ha fått det såhär bra?! Antar att man gjort nått rätt för att förtjäna det! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0