De senaste dagarna

Ni kanske vill veta vad jag har haft för mig de senaste dagarna? Ni vill det, men gud va kul! Då berättar jag....
 
I torsdags gick jag på bio med Christian. Han var som vanligt lika sen på att höra av sig.. Jag var ledig hela dagen och väntade på att få nått sms av han när vi skulle ses eftersom det va han som va upptagen under dagen. Klockan fyra ringde han och sa att det fanns en bio vid 18.15 alltså om ca 2 timmar. Då hade inte jag ätit middag och jag skulle till stan och hämta ett par nycklar hem till en kompis vars katt jag skulle titta till medans hon va och åkte skidor. Så vad fick jag göra? Jo jag fick ju skynda mig att koka makaroner och värma falukorv som var över och slänga i mig en middag, det hela tog väl en kvart, så tjugo över fyra va jag nere vid spårvagnen, detta gjorde ju jag bara för att jag själv ville ju hinna spendera lite tid med honom innan bion också (varför är killar så otroligt dåliga på att planera? Eller är det jag som har ett för stort kontrollbehov, lite av båda skulle jag tro. Men dum som jag är så går jag ju bara med på det, men jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt). Vi bestämde att han skulle hämta upp mig efter att jag vart och hämtat nyckeln och vem var det som fick vänta, jo självklart jag, inte hade jag behövt kasta i mig maten. Men jag får ju skylla mig själv. Vi var iaf vid bion strax efter fem så vi hann ta en fika. Vi såg Robocop, vi ville ju egentligen sett the wolf of wallstreet med Leonardo Dicaprio men den gick ju alldelsess för sent och är ju tre timmar lång så då hade Erica vart en zoombie på jobbet dagen efter. Så det fick bli Joel Kinnaman istället och det var väl ingen höjdare precis... Efter bion körde han mig till min kompis lägenhet så jag kunde mata katten så fick vi lite egentid där. Sen körde han mig hem. Mycket mysig kväll! 
 
På fredagen träffade jag Lina efter jobbet för en myskväll med en flaska vin. Massa att prata om som vanligt! 
 
Lördag jobbade jag och hade sen en myskväll med familjen framför melodifetivalen.
 
i Söndags va jag ledig och då fick mamma sin julklapp av mig. Bio + middag på restuarang. Vi såg Frost och den va riktigt bra, men måste ändå säga att Trassel är bättre. Olof (snögubben) var ju bäst! Självklart såg vi den på svenska för den som undrade. Middagen åt vi på Athena, så himmla gott och mysigt. Mamma var jättenöjd!
 
God natt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0