Sommar

Tjolahopp!
Det är så härligt att det är sommar, Äntligen! Och den värmen som har varit, det är ju som att vara utomlands. Jag hade en underbar start på denna vecka. Jag åkte nämligen till Christian på mina två lediga dagar. Ena dagen åkte vi ut till Rådasjön och solade, hunden fick följa med också. Vi tog med oss lite käk och njöt av solen. I tisdags när jag kommit hem gick jag ut och sprang faktiskt och det var ett bra tag sedan (början på mars). Jag har ju haft en virus i kroppen under hela våren i stort sätt och har inte kunnat träna, inte haft krafter till det. Men nu äntligen har jag varit ute på en härlig runda i slottskogen. Det var så underbart och jag hade inte tappat så värst mycket i flåset underligt nog.  Efter att ha längtat i flera månader på att få/kunna börja träna så är det är så skönt att känna träningsvärken i benen dagarna efter, inte ofta man känner så.
 
Nu är det snart helg igen! Och vilken helg det kommer att bli (hoppas jag). Ska hem till Christian imorgon efter jobbet och sova där till måndag då jag fyller hela 22 år (jisses, är jag så gammal redan? haha). Han är ensam hemma för föräldrarna är utomlands. På lördagkväll lämnar jag honom i några timmar för att åka in till stan och gå på Digiloo med Lina! Och på söndag firar faktiskt jag och Christian 1 år tilsammans! Är så lyckligt lottad att jag har honom! Så vi ska riktigt få umgås och ha det mysigt, laga mat och sen har ju VM börjat idag så det blir en hel del fotboll på kvällarna. Ser fram emot detta mycket!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0