Nu har han tagit Studenten - FY FAN VA HAN ÄR BRA!

Nu har min käre bror tagit Studenten, i Torsdags den 5/6 hände det! Dagen som är fylld med så mycket adrenalin, kärlek och glädje. Jag minns ju min egen student som om det var igår och att se min lillebror uppleva samma sak och se han så lycklig gjorde mig väldigt glad och blev faktiskt lite tårögd. Jag, mamma, Pappa, farmor, farfar, mormor, morfar och kompisar va på utspringet och såg han studsa iväg på vad jag tyckte va dagens höjdpunkt, FLAKET! Änglarna började gråta (det regnade alltså) När dom gav sig iväg mot stan. Jag gick sedan runt i stan och landade tillslut på Avenyn där jag inväntade att dom skulle komma och kliva av. Sedan åkte vi mot studentmottagningen jag skulle bara åka och hämta min käre pojkvän i Kortedala innan jag kunde ansluta mig till mottagningen. Det brukar ta ca 40min tur och retur, det tod 1 timme och 40 min, så snabbt gick det. Det va stop i hela götatunneln. Det va tacken det för att jag var snäll att hämta han med bil så han slapp åka spårvagn (nu va ju detta förstås inte hans fel som jag kanske fick det att låta men glad va jag inte). Snabbt hem och byta om och ner och hälsa på allt folk och hjälp va hungrig jag var! Christian träffade släkten för första gången och han klarade sig galant, gick runt och hälsade på dom flesta helt på egen hand. Under presentöppningen så ville mamma naturligtvis att en skulle läsa upp mitt kort jag hade skrivit till honom vilket jag inte ville eftersom jag visste att det skulle bli tårar. Andreas började gråta efter första meningen och då blev det väldigt jobbigt för mig, det blev känsligt för dom flesta men det vart väldigt fint så efteråt va det ändå kul att det lästes upp. Mottagningen fortsatte och senare gick Andreas vidare för att ha en trevlig kväll med sina vänner. Det blev en väldigt lyckad dag! 
 
Nu önskar jag han all lycka i framtiden! Älskar dig min lillebror! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0