HÅKAN HELLSTRÖM ULLEVI 7 JUNI

Vet inte vart jag ska börja... Vilken konsert, vilken upplevelse, vilket LYCKORUS! Det var så sjukt bra, det bästa jag varit på! Och rekord va man med och slog också! Största konsert i norden tydligen med en publiksiffra på 69 349. Och vilken stämning det va, hela publiken sjöng med i alla låtar, varenda textrad. Arenan kokade. Allt va bra! Han ger ju så mycket av sig själv och är så otroligt ödmjuk och pratar som han är vem som helst och ser sig inte själv som någon större än oss andra i publiken, och han tror knappt sina ögon när han ser publikhavet. Musiken, med dom texterna går inte att beskriva hur bra det är. Det blev en enda stor folkfest, så otroligt mäktigt och jag är tacksam över att jag fick vara där och va en del av en fantastisk sommarkväll i juni.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0