De närmaste veckorna

Hej på er! Nu börjar förkylningen ge med sig hoppas jag. Är mycket piggare och är bara tät i näsan så det går åt rätt håll!
Nu är den mest häktiska perioden över på jobbet, nu börjar folk gå på semester och handlar inte lika mycket blommor. Så nu hoppas jag att mitt imunförsvar ska kunna få återhämta sig. Men det är en del bröllop att göra vilket är kul. Jag gjorde två stycken i fredags, som jag ska lägga upp bilder på. Men den 24 juli till 7 augusti är det min tur att få vara ledig. Då ska vi hela familjen till Grekland för att fira mamma och pappa som fyller 50 år. Ska bli riktigt kul! Vi har nog aldrig åkt på solsemster bara familjen vi har alltid åkt med andra familjer. Så det ser jag fram emot jättemycket. Och nästa helg ska jag på bröllop med Christian och hans föräldrar då hans bästa kompis gifter sig. Då åker familjen iväg till mormor och morfar i två veckor och jag får lägenheten för mig själv. Det ska bli spännande att se hur det är. Vad ska jag hitta på och äta tillexempel? Blir som att testa på att flytta hemifrån (haha). Ja det är lite av vad jag kommer att pyssla med de närmaste veckorna.
 
Idag har jag varit hos frisören och tonat och klippt håret. Så skönt! 
 
Före
 
Efter
 
Nu va det inte sol ute så man ser inte att det är rött i den bruna färgen. Jag blev jättenöjd, älskar mina lockar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0