Bra helg

Jag va ledig både Fredag, Lördag och Söndag och Christian kom hit redan i torsdagskväll. På fredagen vaknade vi tidigt av att någon började klippa gräset utanför mitt fönster (så är det när man bor i hyreshus), solen lyste och mamma skulle upp och jobba och levde om lite så vi kunde inte somna om. Men det va väldigt skönt att komma upp strax efter nio för vi hann med rätt mycket under dagen. Det va ju jättefint väder så vi åt en god frukost och gick sedan ut och spelade lite basket (vilket inte Christian har någon chans i mot mig... så det va kul!) När vi hade spelat ett tag gick vi hemmåt och åt lunch i solen. Min bror skulle ju på bal så jag hann att fota honom när han gjort sig iordning. Då va klockan bara halv tre så vi gick till slottskogen och spelade frisbeegolf, vilket jag aldrig har prövat. Det va väldigt kul och tyckte att jag va ganska bra för att vara första gången, men Christian vann där då.... Sen tog vi en glass och prommenerade hem igen. Christian skulle hem och äta och jag skulle iväg till Lina på kvällen så han körde mig, snäll som han är! Jag och Lina åt hämtmat, drack vin och badade i deras bubbelpool, riktigt mysigt. Men som vanligt skulle hon jobba dagen efter så jag drog hem till Christian igen på morgonen. Så spenderade jag helgen där och åt god mat och umgicks med hans familj. Vi spelade kubb bland annat. En riktigt bra helg helt enkelt. Det blir så mycket roligare att börja en ny vecka på jobbet då. Men började morgonen med att försova mig förstås. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0